Feci'nin Blogu

31 Aralık 2017 Pazar

GÜLE GÜLE 2017, İYİ YILLAR HEPİMİZE.





Hadi,  2017 ile birlikte bir  selfi çektirelim bu son gün. 2017 Dünya Selfisi. Gözyaşları içinde insanlar ve acılarla kıvranan bedenler, göçmen tekneleri, savaşın yıkıntıları arasında kalmış çocuklar ve bizlerin bütün bunlara tanık olmuş korkmuş ve endişeli yüzleri.  Asla renkli olamaz bu fotoğraf.  Siyah bir zeminde korkudan büyümüş gözlerimizin beyaz gölgeleri. Siyah beyaz bir 2017 selfisi.  Hiç kimsenin bakmak istemediği, hemen yırtmak veya tarihin derinliklerine gömmek istediği bir fotoğraf.  Hayat devam ediyor. 2017 fotoğrafını çöplüğe atıp,  çantalarımızdan eksik etmediğimiz UMUDU çıkarma vakti geldi yine. Her yeni yıl gibi. İyi şeyler olacak deme vakti. İYİ ŞEYLER OLACAK.
Dün, geçmiş yılın defolup gitmesi için son hazırlıklarını yapan cadde kalabalıklarından birinde, Alsancak Kıbrıs Şehitleri’nde rastladığım bir arkadaşımla birbirimize iyi yıllar diliyorduk tüm içtenliğimizle.  Bütün bu olan bitenlere rağmen.  Dayanamadım sordum.  Ya ne bu herkes, hepimiz hala umut ediyoruz. Dünya neredeyse dibine vurdu. Başını nereye çevirsen savaş, kin, açlık var. İnsanoğlu aptal mı bu kadar ya,  dedim. Umutsuz olmaz dedi. Son evre kanser hastalarını düşün. Yaşam mücadelesini nasıl veriyorlar; umut ederek.  Hayat başka türlü olmaz.
Çok haklıydı.  
           Çantalarımızda umut var hep. Ben hemen Pembe Gözlüğü’ mü çıkarıp taktım. Siz de hemen takın.  Güzel şeyler olacak. 2018 gelsin onu seviyoruz. İyi şeyler olsun. iyi şeyler görelim.
                2018’i pembe gözlüklerimiz  ve kahkahalarımız  ile karşılayalım her şeye rağmen.  Her şeye rağmen .
                                                                                                                       
                                                                                                                        Feride Cihan Göktan

                                                                                                                         31 Aralık  2017

1 yorum:

  1. Feride Hanım, pembe gözlük çok yakışmış. Ben de ikna oldum 2018 için pembe gözlük takmaya...
    Geylani

    YanıtlaSil