Feci'nin Blogu

16 Nisan 2020 Perşembe

KORONA GÜNLÜKLERİ 18

Korona Günlükleri 18
Viral yükü azaltarak vardiya usulü çalışmaya, evden çalışma da eklendiğinden bugün hayırlısı ile evdeyim. Ama  “dışarıya çık şeytanı”  içimde yine.  Korona Bey ile ortak çalışıyor bence. Bir de Berrin’in feysteki sokak macerasını okuyunca şeytan daha da çok dürttü😻. Dur dedim ben de bu “boş sokaklar, boş sahil macerasına katılayım bu sabah. Bakalım neler olacak? İlk önce limonlu bir bardak suyumu içeyim de. Yavaşlamış günlerimizde yaptığım yeni bir şey.  Vücudu alkali yapıyormuş. Valla nasıl yapıyor bilmiyorum ama içim bi ferahlıyor içince. Alkali olma belki bu…İç ferahlaması.🥰
 Sonra dedim şimdi ne giyeyim? Rahat bir eşofman. Eskidi ama olsun. Kim görecek ki seni.  Herkes evinde.  Zaten dünyanın başına ne geldiyse hep bu dışarı çıkarken şık olayım, aman arabam, aman evim en güzeli olsun yüzünden değil mi? Al işte,  şimdi üstüne paçavra giysen kimsenin umuru olmaz. Çünkü kimse yok.  Kimse yok.😥  Acele giyinip çıktım. Maskem yüzümde. Kara gözlüklerimi de taktım😎. Banka bile soyabilirim. Ben yine de içimdeki şeytanla sahile yöneldim.  Aaa!, dedim bak Bostanlı caddesinin kaldırımları varmış. Adamın biri de elini kolunu sallayarak bütün yol ona aitmiş gibi özgür özgür yürüyor hiç kimseye çarpmadan.  Kimse yok zaten. 
 Sahile çıkmak üzere Bostanlı Suat Taşer’in önünden geçerken bir an unuttum Koronayı. Ay dedim şu afişlerine bakayım neler var? Sevinçle yaklaşınca baktım ki 15 Nisan da kalmış gelecek program afişleri.  Öyle sessiz sesiz asılı kalmışlar.  Yan tarafta da oturma banklarının her tarafını bantlamışlar. Hüzünlendim. O sırada bir ses… Danışma gişesindeki adam bağıra çağıra şarkı söylüyor kulübesinde tek başına. Delirmiş. Hemen sıvıştım oradan.
Sahile attım kendimi. Oldukça serin. Kimin umurunda. Yürü dedim yürü. “Boş sokaklar, boş sahil” macerası seni bekliyor. Yürüdüm.  Baktım bir kadın. Köpeği  kadıncağızı gezmeye çıkarmış belli.  Kadıncağız köpeğinin arkasından sürükleniyor yorgun ve umutsuz, 
Karşıdan gelen hiç tanımadığım bir adam onun da elinde köpeği bana günaydın dedi. Tanımadığım adama ben de günaydın dedim.  Gerçi belki de tanıdığımdır,  kimse kimsenin yüzünü göremiyor ki. “Distopik” bir dünyaya doğru yol aldığımızı ürpererek düşünürken yürümeye devam ettim.  Düşünsenize, hiç kimseyi göremeyen sohbet edemeyen izole edilmiş insanların birbirine bir kerecik günaydın diyebilmek için sayıyla ve sırayla belli saatlerde yürüyüşe çıkmalarını.😱Ay aklıma nereden geliyor bunlar. Ben bu  “boş sokaklar, boş sahil ” macerasına keyiflenmek için çıkmıştım.  Berrin, ne güzel ne eğlendirici şeyler yazmıştı ya… 
Hadi dedim kendime evine dön.  Facebook, instagram,  twitter, watsup. Seni merak etmişlerdir şimdi. İçimdeki şeytan da üşüdü zaten. Hava serin.
Biz içeri giriyoruz Korona.   Sen dışarıda kal. İnşallah yalnız kalırsın. Tek başına. Ölürsün.
Geber Korona…
                                                                                                            16. 4. 2020
                                                                                                        Feride Cihan Göktan


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder