Feci'nin Blogu

23 Mayıs 2020 Cumartesi

KORONA GÜNLÜKLERİ 29


Korona günlükleri 29 
Bu sabah arife günü mü yoksa bayramın birinci günü mü diye kısa bir kafa karışıklığı yaşadıktan sonra neyse ki hemen toparlanıp yeni  normal günümü yaşamaya başladım. Kahvaltı sonrası, eskisinden biraz daha uzun mutfakta eğlenme ve  sonra biraz kendimce spor(tabii ki hemen sıkılmaca ) ve  bir saat uzaktan çalışma.  Bugünkü programda sokağa çıkma da var. Sokağa çıkma deyince Migros’a gitme planı. Uzak Migros’a mı gitsem, uzak dediğim yan cadde üzerinde. Yoksa hemen yakınımdakinine mi.  Apartman görevlimiz dün  yine tembihledi (her sokağa çıkma kısıtlaması öncesi  çöpleri alırken artık rutine bindi o da beni kısıtlıyor.😟) Uzak Migros’a gitmeyin ceza kesiyorlar diye. Ya her aradığım bu küçük Migros’ta olmaz ki.  Bulaşık makinesi temizleyicisi alacağım. Hani şu sepete çengelle takılan şey. Hem yürümek istiyorum. Bu bacaklar yürümek istiyor. Zaten hep uzaktakine gidiyorum ben. Uzak dediğim de 4 dakika .


Saat 2 de şapka, gözlük, maske ile çıktım. İyi ki Migros var diyorum içimden de. Ben kendim gideyim de bir bakanıyım neler gelmiş yeni. Heyecanlıyım. Migros zannettiğimden sakin. Tarihinde ilk defa arife günü böyle oluyor herhalde. Başkaları da arife ile bayramı karıştırdılar diye aklımdan geçmedi değil.🙄  Reyonlara bakıyorum aradığımı bulmak için. Yok.  Neyse önemli değil başka lüzumsuz bir şey alırım gelmişken. Yine de danışmaya bir sorayım. Danışman hemen ekrana bakıyor üzülerek yok diyor stokta kalmamış.  Ben tamam kaderime razıyken yanımdaki adam altın var mı diye soruyor. Kadın hiç şaşırmadı bi dakika diyor. Ben şok. Yanlış duydum galiba deyip adama dönüyorum. Yüzüm de maske. Adamı yüzünde de maske.😷
 -Altın mı dediniz? Burada altın mı satılıyor? İçimden de yok artık ben makine temizleyicisi bulamadım da sen altın mı arıyorsun diyorum.
Adam gayet sakin bana bankonun önündeki reklam panosunu gösteriyor.  Evet gerçekten 1gr. altın yazıyor. Bildiğimiz altın resimleri. Hiçbir şey demiyorum zaten yüzüm maskeli. Oradan hemen ayrılıyorum. Harem Altını imiş adı da. Migros 1grlık ve çeyrek altın satıyor. İhtiyacınız olursa aklınızda olsun.😂😂😂
Neyse aldığım lüzumsuz iki üç parça bi şeyle bacaklarımın yürüdüğüne de sevinerek caddeyi dönüyorum. Hiç öyle yakın Migros uzak Migros diye soran da olmadı. Ceza parası da cebimde kaldı. Seviniyorum bu duruma. Üstelik Migros’ta da neler neler gördüm? Böyle mutlu mutlu düşünürken karşımdan bir kadıncağız canhıraş bir sesle tabii ki yüzü maskeli benim de öyle belki tanıdığımdır ama haliyle bilemiyorum. Dediğim gibi elinde kocaman bir pazar çantası canhıraş bir sesle, ay hanımefendi açık mı? Sanki açık değil gibi geldi bana. Panik yaptım, dedi.
Kadıncağız benim elimde market malzemesi olmadığını gördüğü halde (aldıklarım lüzumsuz küçük şeyler ve el çantamın içinde) benim marketten geldiğimi anladı. Ben de onun markete gittiğini elinde çantası olmasa bile zaten bilirdim. Aramızda market lafı geçmediği halde birbirimizi anladık. Yok dedim paniklemeyin. Her iki Migros da açık.😃
  Böylece alışveriş programım bitti. Şimdi akşama doğru gitmek istediğim toplantılar var. Umarım giderim. Bir instagram programı.  Bir de zoom toplantısı.
 E gece de saat 22 de TRT 2’de güzel bir film de varmış. 
 Daha ne olsun? Alışveriş, eğlence, gezme, tozma, toplantılar…
 Yeni Normal Gün’üm güzel geçti valla. 
Yarın da bayram. Değişik bir gün olacak.  En azından adı değişik. Bayram …

 Bütün arkadaşlarımın bayramını kutluyorum.  Yeni normal hayatlarınızda güzellikler görün.💖
  Sevgilerimle … 
  😍💖🌹                                                                                    23 Mayıs 2020 
                                                                                                                 Feride Cihan Göktan 
                                                                                                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder